فان یو
فان یو

فان یو

Fanu

جزوه بازاریابی بین المللی- دکتر میرزا حسن حسینی - word

بازاریابی بین المللی دکتر میرزا حسن حسینی پاورپوینت power point بازاریابی بین المللی دکتر میرزا حسن حسینی پاورپوینت کلیات بازاریابی بینالمللی هدف‌های رفتاری هدف بازاریابی تعریف بازاریابی چگونه می‌توان تولیدات یا خدمات مناسب بازاریابی بین‌المللی را شناخت چه نوع قضاوتی لازم است یا لازم خواهد بود چه رفتاری از طریق رقبای جهانی انتظار می‌رو
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
بازدید ها 46
فرمت فایل docx
حجم فایل 537 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 95
جزوه بازاریابی بین المللی- دکتر میرزا حسن حسینی - word

فروشنده فایل

کد کاربری 14597
کاربر

جزوه بازاریابی بین المللی- دکتر میرزا حسن حسینی - word

فرمت : ورد - word

فایل قابل ویرایش می باشد.

تعداد صفحات : 95

دارای : فصل بندی


هر فصل دارای : هدف و هدف رفتاری می باشد.

محتوا :

بازاریابی بین المللی ,دکتر میرزا حسن حسینی ,پاورپوینت ,power point,

بازاریابی بین المللی,

دکتر میرزا حسن حسینی,
پاورپوینت,
کلیات بازاریابی بینالمللی,
هدف‌های رفتاری ,
هدف بازاریابی ,
تعریف بازاریابی,
چگونه می‌توان تولیدات یا خدمات مناسب بازاریابی بین‌المللی را شناخت,
چه نوع قضاوتی لازم است یا لازم خواهد بود,
چه رفتاری از طریق رقبای جهانی انتظار می‌رود,
گزینه‌های استراتژیک جهانی کدامند ,
اهمیت تجارت جهانی,
تفاوت‌های بازار‌های داخلی و بین‌المللی,
بازاریابی تطبیقی,
بازاریابی بین‌المللی و سطوح آن,
سطوح طبقه‌بندی رقابت تجاری,
عناصر مزیت استراتژیک بازاریابی,
تفاوت عمده بازاریابی داخلی و بین‌المللی,
عوامل خارجی محیط بازاریابی بین‌المللی,
عوامل اقتصادی,
اهم عوامل اقتصادی,
عوامل اقتصاد بر اساس درآمد ملی,
عوامل سیاسی,
عوامل فرهنگی,
محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللی,
اهمیت فرهنگ در بازاریابی بین‌المللی,
عوامل تشکیل دهنده فرهنگ جهانی ,
نمونه‌های تاثیر مستقیم مذهب بر فعالیت‌های تجاری,
تحریم‌ها و تجویزهای مذهبی,
نگرش به موقعیت زنان,
عادات,
عادات موثر بر فعالیت‌های بازاریابی,
سطح تحصیلات,
هنر در بازاریابی,
تشابهات فرهنگی و استانداردسازی فعالیت‌های بازاریابی بین‌المللی,
فواید استانداردسازی خط‌مشی بازاریابی,
ارتباطات و مذاکرات در فعالیتهای بازاریابی بینالمللی,
اهداف ارتباطات,
تعریف فنون مذاکرات تجاری,
ارکان مذاکرات بازاریابی,
روش‌های مذاکرات بازاریابی,
مذاکره ملایم,
مذاکره خشن,
مذاکرات منطقی یا اصولی,
مراحل مذاکره,
مهارت‌های مورد نیاز در مرحله پیش‌مذاکره,
مهارت‌های مورد نیاز مذاکره گسترده,
مهارت‌های مورد نیاز مذاکره تلفیقی,
مهارت‌های مورد نیاز در مرحله تصمیم‌گیری و اقدام,
مهارت‌های مورد نیاز در مرحله پس مذاکره,
نکات مهم در مذاکرات بازاریابی بین‌المللی,
تاکتیک‌های مهم در فرآیند مذاکره,
محیط سیاسی و قانونی در بازاریابی بین‌المللی,
روند تئوری‌های تجارت بین‌الملل,
نظریه مزیت مطلق,
نظریه مزیت نسبی,
دوره‌های تجارت و تولید,
سهم ایران از بازار جهانی,
سهم ایران و کشورهای منتخب در صادرات جهان,
درهم‌آمیزی اقتصادی ایران با اقتصاد جهانی,
دلایل متعدد بودن قیمت سهام در بازار,
تقسیم‌بندی صورتحساب تراز پرداخت‌ها,
تراز پرداخت‌ها و تصمیم‌گیری بازاریابی,
خط‌مشی بازرگانی,
دلایل اقتصادی,
دلایل غیراقتصادی,
تعرفه‌های گمرکی,
حقوق گمرکی,
تعرفه گمرکی,
سود بازرگانی,
تفاوت حقوق گمرکی و سود بازرگانی,
آثار وضع تعرفه بر واردات,
سهمیه‌ها,
کنترل ارز,
عواقب محدودیت ارزی برای کارخانجات و شرکت‌ها,
تعرفه‌های گمرکی نامرئی,
سازمان‌های تسهیل کننده تجارت جهانی,
انواع گروه‌بندی ‌های بازار بین‌المللی,
اهداف ایجاد مناطق آزاد تجاری,
عوامل توفیق مناطق آزاد تجاری در برخی کشورها,
دلایل عدم توفیق مناطق آزاد تجاری در برخی کشورها,
عملکرد مناطق آزاد ایران در حال و آینده,
اتحادیه حقوق گمرکی,
بازار مشترک,
اتحادیه اقتصادی,
همکاری های عمده بین المللی,
اثرات ایجاد یک بلوک تجاری,
عوامل اثربخشی یک بلوک تجاری,
ناحیه گرایی و شرکت‌های چند ملیتی,
سیستم‌های مالی بین‌المللی,
بانک جهانی,
عوامل تاثیرگذار بازار,
درجه توسعه اقتصادی کشور,
طبقه‌بندی روسو,
مرحله قبل از جهش,
وضعیت طبیعی کشور,
حمل و نقل,
سایر عوامل اقتصادی,
تحقیقات بازاریابی بین‌المللی,
وسعت کار بازاریابی بین‌المللی,
مشکلات تحقق بازاریابی در کشورهای مختلف,
مشکلات فرهنگی,
برخی مشکلات فرهنگی,
مشکلات تکنیکی یا فنی,
مشکلات داده‌ها,
سیستم اطلاعاتی بازاریابی,
ارکان اساسی سیستم اطلاعاتی بازاریابی,
دسته‌بندی اطلاعات مربوط به بازار,
مراحل روش علمی تحقیق در بازاریابی,
پردازش اطلاعات جمع‌آوری شده,
استراتژی‌های ورود به بازارهای جهانی در بازاریابی بین‌المللی,
مقاصد درانتخاب استراتژی,
شاخه‌های عمومی استراتژی,
عوامل موثر در شکل گیری استراتژی بازار,
عوامل بازار,
حالات مختلف توسعه جغرافیایی,
عوامل جغرافیایی,
عوامل رقابتی,
عوامل شرکت,
تصمیم گیری ورود به بازار,
تصمیم گیری ورود به بازار,
ریسک و کنترل ورود به بازار جهانی,
ریسک و کنترل ورود به بازار,
چگونگی ورود به بازار بین المللی,
علل ورود شرکت ها به بازار بین المللی,
تولید در خارج از کشور,
فروش خارجی از طریق خریداران داخلی,
دلالان و نمایندگان صادرات,
صادرات مستقیم از طریق نمایندگی های فروش,
معیارهای شناسایی نمایندگی های فروش,
معیارهای انتخاب یک نمایندگی فروش,
صادرات مستقیم توسط توزیع کنندگان,
روشهای دیگر صادرات مستقیم,
تولید در خارج از کشور,
مزایای استراتژی تولید قراردادی,
حق الامتیاز,
سیاست های تولید در بازاریابی بین المللی,
دوره عمر کالا,
استراتژی محصول,
سیاست های اصلی مارک گذاری,
استاندارد کردن کالا,
معیار انتخاب بسته بندی,
تصمیمات در مورد بسته بندی,
برچسب زنی,
حمل کالا,
ضمانت,
کانال های توزیع در بازاریابی بین المللی,
توزیع در بازاریابی بین المللی,
اهداف و محدودیت های کانال های توزیع,
عناصر شبکه توزیع,
ویژگی های عمده فروش,
تبلیغات در بازاریابی بین المللی,
عناصر تبلیغاتی,
اصول تنظیم آگهی,
اجزاء آگهی,
قیمت گذاری در بازارهای بین المللی,
استراتژی قیمت گذاری,
روش های قیمت گذاری,
روش قیمت گذاری براساس دامپینگ,
بازاریابی بین المللی ,دکتر میرزا حسن حسینی ,ورد ,word,بازاریابی بین المللی,دکتر میرزا حسن حسینی,پاورپوینت,کلیات بازاریابی بینالمللی,هدف‌های رفتاری ,هدف بازاریابی ,تعریف بازاریابی,چگونه می‌توان تولیدات یا خدمات مناسب بازاریابی بین‌المللی را شناخت,چه نوع قضاوتی لازم است یا لازم خواهد بود,چه رفتاری از طریق رقبای جهانی انتظار می‌رود,گزینه‌های استراتژیک جهانی کدامند ,اهمیت تجارت جهانی,تفاوت‌های بازار‌های داخلی و بین‌المللی,بازاریابی تطبیقی,بازاریابی بین‌المللی و سطوح آن,سطوح طبقه‌بندی رقابت تجاری,عناصر مزیت استراتژیک بازاریابی,تفاوت عمده بازاریابی داخلی و بین‌المللی,عوامل خارجی محیط بازاریابی بین‌المللی,عوامل اقتصادی,اهم عوامل اقتصادی,عوامل اقتصاد بر اساس درآمد ملی,عوامل سیاسی,عوامل فرهنگی,محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللی,اهمیت فرهنگ در بازاریابی بین‌المللی,عوامل تشکیل دهنده فرهنگ جهانی ,نمونه‌های تاثیر مستقیم مذهب بر فعالیت‌های تجاری,تحریم‌ها و تجویزهای مذهبی,نگرش به موقعیت زنان,عادات,عادات موثر بر فعالیت‌های بازاریابی,سطح تحصیلات,هنر در بازاریابی,تشابهات فرهنگی و استانداردسازی فعالیت‌های بازاریابی بین‌المللی,فواید استانداردسازی خط‌مشی بازاریابی,ارتباطات و مذاکرات در فعالیتهای بازاریابی بینالمللی,اهداف ارتباطات,تعریف فنون مذاکرات تجاری,ارکان مذاکرات بازاریابی,روش‌های مذاکرات بازاریابی,مذاکره ملایم,مذاکره خشن,مذاکرات منطقی یا اصولی,مراحل مذاکره,مهارت‌های مورد نیاز در مرحله پیش‌مذاکره,مهارت‌های مورد نیاز مذاکره گسترده,مهارت‌های مورد نیاز مذاکره تلفیقی,مهارت‌های مورد نیاز در مرحله تصمیم‌گیری و اقدام,مهارت‌های مورد نیاز در مرحله پس مذاکره,نکات مهم در مذاکرات بازاریابی بین‌المللی,تاکتیک‌های مهم در فرآیند مذاکره,محیط سیاسی و قانونی در بازاریابی بین‌المللی,روند تئوری‌های تجارت بین‌الملل,نظریه مزیت مطلق,نظریه مزیت نسبی,دوره‌های تجارت و تولید,سهم ایران از بازار جهانی,سهم ایران و کشورهای منتخب در صادرات جهان,درهم‌آمیزی اقتصادی ایران با اقتصاد جهانی,دلایل متعدد بودن قیمت سهام در بازار,تقسیم‌بندی صورتحساب تراز پرداخت‌ها,تراز پرداخت‌ها و تصمیم‌گیری بازاریابی,خط‌مشی بازرگانی,دلایل اقتصادی,دلایل غیراقتصادی,تعرفه‌های گمرکی,حقوق گمرکی,تعرفه گمرکی,سود بازرگانی,تفاوت حقوق گمرکی و سود بازرگانی,آثار وضع تعرفه بر واردات,سهمیه‌ها,کنترل ارز,عواقب محدودیت ارزی برای کارخانجات و شرکت‌ها,تعرفه‌های گمرکی نامرئی,سازمان‌های تسهیل کننده تجارت جهانی,انواع گروه‌بندی ‌های بازار بین‌المللی,اهداف ایجاد مناطق آزاد تجاری,عوامل توفیق مناطق آزاد تجاری در برخی کشورها,دلایل عدم توفیق مناطق آزاد تجاری در برخی کشورها,عملکرد مناطق آزاد ایران در حال و آینده,اتحادیه حقوق گمرکی,بازار مشترک,اتحادیه اقتصادی,همکاری های عمده بین المللی,اثرات ایجاد یک بلوک تجاری,عوامل اثربخشی یک بلوک تجاری,ناحیه گرایی و شرکت‌های چند ملیتی,سیستم‌های مالی بین‌المللی,بانک جهانی,عوامل تاثیرگذار بازار,درجه توسعه اقتصادی کشور,طبقه‌بندی روسو,مرحله قبل از جهش,وضعیت طبیعی کشور,حمل و نقل,سایر عوامل اقتصادی,تحقیقات بازاریابی بین‌المللی,وسعت کار بازاریابی بین‌المللی,مشکلات تحقق بازاریابی در کشورهای مختلف,مشکلات فرهنگی,برخی مشکلات فرهنگی,مشکلات تکنیکی یا فنی,مشکلات داده‌ها,سیستم اطلاعاتی بازاریابی,ارکان اساسی سیستم اطلاعاتی بازاریابی,دسته‌بندی اطلاعات مربوط به بازار,مراحل روش علمی تحقیق در بازاریابی,پردازش اطلاعات جمع‌آوری شده,استراتژی‌های ورود به بازارهای جهانی در بازاریابی بین‌المللی,مقاصد درانتخاب استراتژی,شاخه‌های عمومی استراتژی,عوامل موثر در شکل گیری استراتژی بازار,عوامل بازار,حالات مختلف توسعه جغرافیایی,عوامل جغرافیایی,عوامل رقابتی,عوامل شرکت,تصمیم گیری ورود به بازار,تصمیم گیری ورود به بازار,ریسک و کنترل ورود به بازار جهانی,ریسک و کنترل ورود به بازار,چگونگی ورود به بازار بین المللی,علل ورود شرکت ها به بازار بین المللی,تولید در خارج از کشور,فروش خارجی از طریق خریداران داخلی,دلالان و نمایندگان صادرات,صادرات مستقیم از طریق نمایندگی های فروش,معیارهای شناسایی نمایندگی های فروش,معیارهای انتخاب یک نمایندگی فروش,صادرات مستقیم توسط توزیع کنندگان,روشهای دیگر صادرات مستقیم,تولید در خارج از کشور,مزایای استراتژی تولید قراردادی,حق الامتیاز,سیاست های تولید در بازاریابی بین المللی,دوره عمر کالا,استراتژی محصول,سیاست های اصلی مارک گذاری,استاندارد کردن کالا,معیار انتخاب بسته بندی,تصمیمات در مورد بسته بندی,برچسب زنی,حمل کالا,ضمانت,کانال های توزیع در بازاریابی بین المللی,توزیع در بازاریابی بین المللی,اهداف و محدودیت های کانال های توزیع,عناصر شبکه توزیع,ویژگی های عمده فروش,تبلیغات در بازاریابی بین المللی,عناصر تبلیغاتی,اصول تنظیم آگهی,اجزاء آگهی,قیمت گذاری در بازارهای بین المللی,استراتژی قیمت گذاری,روش های قیمت گذاری,روش قیمت گذاری براساس دامپینگ,

41 دلیل من در نتورک مارکتینگ


چرا من نتورک مارکتینگ را انتخاب کردم اگر چرایی کار را بدانی چگونگیش بدنبالش خواهد آمد
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
بازدید ها 57
فرمت فایل pdf
حجم فایل 160 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 3
41 دلیل من در نتورک مارکتینگ

فروشنده فایل

کد کاربری 7567
کاربر

چرا من نتورک مارکتینگ را انتخاب کردم اگر چرایی کار را بدانی چگونگیش بدنبالش خواهد آمد

دانلود آزمایش یادگیری از راه کوشش و خطا روانشناسی تجربی - آزمایش ماز لابیرنت

آزمایش یادگیری از راه کوشش و خطا روانشناسی تجربی - آزمایش ماز لابیرنت

گزارش کار آزمایش یادگیری از راه کوشش و خطا آزمایش ماز u شکل آزمایش حافظه تجسمی ماز یا لابیرنت u شکل

دانلود آزمایش یادگیری از راه کوشش و خطا روانشناسی تجربی - آزمایش ماز لابیرنت

گزارش کار آزمایش ماز لابیرنت
گزارش کار آزمایش یادگیری از راه کوشش و خطا
آزمایش یادگیری از راه کوشش و خطا روانشناسی تجربی
آزمایش ماز u شکل
آزمایش ماز لابیرنت
آزمایش ماز یو شکل
آزمایش ماز
آزمایش یادگیری از راه کوشش و خطا
آزمایش یادگیری از راه کوشش و خطا لابیرنت
آزمایش حافظه تجسمی
ماز یا لابیرنت u شکل
لابیرنت ذهنی پترسون
آزمایش لابیرنت
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 1533 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6

گزارش کار آزمایش یادگیری از راه کوشش و خطا

گزارش کار آزمایش ماز لابیرنت – آزمایش ماز u شکل

 

تعداد صفحات:  6  صفحه

نوع فایل:   WORD

 

 + فایل هدیه: توضیحات آزمایش ماز لابیرنت (3 صفحه)

 

فهرست مطالب:

چکیده

مقدمه

هدف

فرضیه

ابزار آزمایش

روش آزمایش

یافته ها

تحلیل

 

 

بخشی از متن فایل:

ابزار آزمایش

1-    یک صفحه عایق است که روی آن چند شاخه مسیر یو شکل در یک صفحه فلزی تعبیه شده است (معمولا ده شاخه).

2-   دستگاه زمان سنج و شمارشگر که با یک فیش دو سر به صفحه عایق متصل می‌شود،

3-   یک قلم فلزی که با فیش به شمارشگر متصل است و با هر برخورد به صفحه عایق خطا ثبت می‌کند.

روش آزمایش

مرحله اول: آزماینده پس از توضیحات لازم راجع به نحوه کار، صفحه حائلی را به گونه‌ای جلو صورت آزمودنی می‌گیرد که نتواند صفحه ماز را بیند. آزمودنی قلم ماز را در دست گرفته و به کمک آزماینده از ابتدای مسیر ماز شروع به حرکت می‌کند. اگر قلم فلزی از قسمت عایق مسیر u شکل خارج شود به‌دلیل اصابت قلم با صفحه فلزی صدای بوق شنیده شده و خطا ثبت می‌گردد. آزماینده به محض "اعلام شروع " زمان سنج را بکار می‌اندازد و در ضمن تعداد خطاهای آزمودنی را نیز یادداشت می‌کند. این کوشش 10 بار انجام شده و زمان آزمایش و تعداد خطا ثبت می‌شود.

مرحله دوم: آزماینده صفحه ماز را به اندازه 90 درجه به راست می‌چرخاند و مطابق با مرحله قبل 10 بار آزمایش را انجام می‌دهد. آزماینده در این مرحله هم برای هر کوشش مدت زمان و تعداد خطاهای آزمودنی را یادداشت می‌کند.

مرحله سوم: آزماینده صفحه ماز را به اندازه 90 درجه به چپ می‌چرخاند تا به صورتی که در مرحله اول قرار داشت برگردد و مجدداً 10 بار آزمایش را تکرار می‌کند. آزماینده در این موقعیت هم برای هر کوشش مدت زمان و تعداد خطاهای آزمودنی را یادداشت می‌کند.

 

دانلود آزمایش یادگیری از راه کوشش و خطا روانشناسی تجربی - آزمایش ماز لابیرنت

دانلود پکیج کامل آزمون EPT به همراه نمونه سوالات و جزوه تضمینی آزمون زبان انگلیسی دانشگاه آزاد با تخفیف 50 درصد


دانلود پکیج کامل آزمون EPT به همراه نمونه سوالات و جزوه تضمینی آزمون زبان انگلیسی دانشگاه آزاد با تخفیف 50 درصد

پکیج کامل آزمون EPT به همراه نمونه سوالات و جزوه تضمینی آزمون زبان انگلیسی دانشگاه آزاد با تخفیف 50 درصد

پکیج کامل آزمون EPT به همراه جدیدترین و آخرین آزمون های سال 95 EPT به همراه پاسخ تشریحی

دانلود پکیج کامل آزمون EPT به همراه نمونه سوالات و جزوه تضمینی آزمون زبان انگلیسی دانشگاه آزاد با تخفیف 50 درصد

پکیج کامل آزمون EPT 
جدیدترین و آخرین آزمون های EPT به همراه پاسخ تشریحی
پکیج کامل آزمون EPT با تخفیف 50درصد
پکیج کامل آزمون EPT به همراه نمونه سوالات و جزوه تضمینی آزمون زبان انگلیسی دانشگاه آزاد با تخفیف 50 درصد
آزمون EPT
دسته بندی جزوه های درسی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 68474 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1200

درباره آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی : آزمون زبان IAUEPT از دی ماه سال 1386 تا کنون برگزار شده است. تا کنون دوره های بسیاری از این آزمون برگزار گردیده که اولین آن در دی ماه سال 86 و تا کنون هم ادامه دارد. این آزمون 4 بار در سال (به صورت فصلی) برگزار می شده ولی از مرداد ماه 92 به بعد هر ماه برگزار می شود. در ابتدا این آزمون صرفا برای دانشجویان دوره دکتری واحد علوم و تحقیقات طراحی گردید و سپس کلیه دانشجویان دوره دکتری و متقاضیان استخدام و بورسیه دانشگاه آزاد اسلامی بایستی در این آزمون شرکت کنند. تا قبل از آزمون مرداد سال 92 تعداد سوالات 60 تایی بوده ولی از این به بعد تعداد سوالات 100 تایی شده و وقت جواب دهی 140 دقیقه خواهد بود.

دغدغه همه دانشجویان دکتری بعد از قبولی در آزمون دکتری آزاد، امتحان جامع و ارائه مدرک زبان هست که اکثرا مدرک زبان نداریم و مجبوریم در آزمون EPT شرکت کنیم ولی این آزمون یک سری منابع داره که همه کاملا انگلیسی و بدون ترجمه هستن و خواندن آنها خیلی وقت گیر و عذاب آور است کاری که موسسه ما کرده اومده خلاصه ای از منابع اصلی سایت در کنار منابع فارسی

پکیج زیر با تخفیف 50 درصد شامل موارد زیر است و در صورت درخواست به صورت تکی می توانید بر روی پکیج مورد نظر بدون تخفیف کلیک کنید:

1- شش مرحله آزمونهای آزمایشی برگزار شده ept در سال 1392 بهمراه پاسخ تشریحی.(قیمت 13هزارتومان با تخفیف 7 هزارتومان)

2- پاسخ تشریحی سه دوره آذر ، دی و بهمن 1395 آزمون EPT (قیمت 4 هزارتومان با تخفیف 2 هزار تومان )

3- جزوه کامل EPT شامل موارد زیر می باشد (قیمت 20 هزارتومان با تخفیف 10 هزارتومان)
   الف- خلاصه ای از منابع ای که سایت آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرده است.
   ب- نکات گرامری مورد نیاز
   ج-تست های موضوعی
   د- راهنمای جوابدهی به کلوز تست ها
   ه- اشکالات ویژه که شامل بیش از 111 مورد از لغاتی که از نظر ظاهری شبیه به هم هستند ولی در معنی متفاوت می باشند که این باعث اشتباه داوطلبین میشود.
   و- بیش از 10 ریدینگ با ترجمه کامل و که دارای لغات پرکاربرد و مفید می باشند.
   ی- بیش از 3000 لغت برگزیده برای آزمون زبان EPT با ترجمه فارسی که طبق رفرنس های اعلام شده از کتاب های Essential Words, TOEFL Reading Flash ,Barron’s, Longman می باشد.

4- جزوه کدینگ 504 (قیمت 5 هزارتومان با تخفیف 3هزار تومان )

5- جزوه کدینگ 1100(قیمت 8 هزارتومان با تخفیف 4هزار تومان )

6- جزوه کدینگ تافل (قیمت 10 هزارتومان با تخفیف 5 هزار تومان )

7 - نرم افزار و کتاب ترجمه شده کامل 504 به همراه پاسخ تشریحی

8- ...

دانلود پکیج کامل آزمون EPT به همراه نمونه سوالات و جزوه تضمینی آزمون زبان انگلیسی دانشگاه آزاد با تخفیف 50 درصد