فان یو
فان یو

فان یو

Fanu

دانلود پاورپوینت فصل یازدهم حسابداری مدیریت استراتژیک تالیف دکتر نمازی جلد اول


دانلود پاورپوینت فصل یازدهم حسابداری مدیریت استراتژیک با عنوان مدیریت کیفیت جامع تالیف دکتر نمازی
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 36
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1301 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20
پاورپوینت فصل یازدهم حسابداری مدیریت استراتژیک تالیف دکتر نمازی جلد اول

فروشنده فایل

کد کاربری 20803
کاربر

دانلود پاورپوینت فصل یازدهم حسابداری مدیریت استراتژیک با عنوان مدیریت کیفیت جامع تالیف دکتر نمازی

دانلود تاثیر قصه گویی بر علائم رفتار لجبازی نافرمانی کودکان


تاثیر قصه گویی بر علائم رفتار لجبازی نافرمانی کودکان

تأثیر قصه گویی بر علائم رفتار لجبازی ـ نافرمانی کودکان

دانلود تاثیر قصه گویی بر علائم رفتار لجبازی نافرمانی کودکان

علائم رفتار لجبازی نافرمانی کودکان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 737 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 140

دانلود پایان نامه

با موضوع

 تأثیر قصه گویی بر علائم رفتار لجبازی ـ نافرمانی کودکان 

فایل بصورت ورد

تعداد صفحات:

140

در زیر بخش هایی از فایل دانلودی را مشاهده میفرمایید:

 

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                        صفحه

فصل اول : کلیات پژوهش

1-1-  مقدمه. 1

1-2- بیان مسئله. 5

1-3- اهداف پژوهش.... 9

1-4- ضرورت موضوع پژوهش.... 10

1-5- فرضیه پژوهش.... 13

1-6- تعریف متغیرهای پژوهش.... 13

1-6-1- متغیر مستقل : قصه درمانی.. 13

1-6-2- متغیر وابسته : اختلال لجبازی – نافرمانی کودک (ODD) 14

فصل دوم : مرور پیشینه

2-1- مقدمه. 15

2-2- بخش اول اختلال لجبازی – نافرمانی.. 15

2-2-1- اختلال لجبازی- نافرمانی کودکی.. 15

2-2-2- همه گیر شناسی.. 21

2-2-3- ملاحظات تشخیصی و ویژگیهای بالینی.. 24

2-2-4- تشخیص افتراقی.. 28

2-2-5- ویژگیها و اختلال های توأم. 30

2-2-6- بررسی های آسیب شناختی و آزمایشگاهی.. 31

2-2-7- سیروپیش آگهی.. 31

2-2-8- سبب شناسی.. 32

2-2-9- سازوکارهای شناختی رفتاری.. 34

2-2-10- درمان. 39

2-3- بخش دوم : قصه ، جایگاه و کابردهای بالینی آن. 42

2-3-1- اهداف ادبیات کودکان. 42

2-3-2- روند رشد ادبیات کودکان در جهان. 43

2-3-3- قصه و اهمیت آن. 44

2-3-4- نقش قصه در رشد عاطفی ، اجتماعی و شناختی کودک... 47

2-3-5- معیارهای مورد توجه قصه گو برای انتخاب قصه. 52

2-3-6- نکات مورد توجه قصه گو در حین قصه گویی.. 53

2-3-7- ویژگی های قصه در فرآیند قصه درمانی.. 54

2-3-8- رویه های قصه درمانی.. 55

2-3-9- قصه گویی به عنوان یک راهبرد درمانی.. 62

2-3-10- قصه در خانواده درمانی.. 65

2-3-11- قصه پردازی در روان درمانی کودک... 68

2-3-12- قصه درمانی به شیوه گروهی.. 69

2-3-13- قصه در رویکردهای نظری روان درمانی.. 72

2-3-14- روان تحلیل گری.. 73

2-3-15- روان شناسی فردی (آدلری ) 75

2-3-16- شناخت درمانی.. 76

2-3-17- رفتار درمانی.. 77

2-3-18- پیشینه پژوهش.... 79

فصل سوم : روش شناسی پژوهش

3-1- مقدمه. 88

3-2- جامعه آماری.. 89

3-3- نمونه و روش نمونه گیری.. 89

3-4- ابزار اندازگیری.. 90

3-5- پرسشنامه علائم مرضی کودکان CSI-4. 90

3-6- اجرا و نمره گذاری پرسشنامه CSI-4. 90

3-6-1- نمره گذاری براساس نمره برش غربال شده 91

3-6-2- نمره گذاری بر اساس شدت نشانه های مرضی.. 91

3-6-3- چگونگی نمره گذاری پژوهشگر. 91

3-7- پایایی و اعتبار پرسشنامه در 4  CSI- 92

3-8- وسایل لازم برای قصه درمانی.. 94

3-9- طرح درمانی و شرح مختصر جلسات... 95

3-10- روش تحلیل داده ها 105

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده­ها

4-1- مقدمه. 106

4-2- مفروضات تحلیل کوواریانس.... 108

4-3- فرضیه‌‌ی پژوهش.... 113

فصل پنجم : بحث و نتیجه­گیری

5-1- بحث و نتیجه گیری.. 115

5-2- محدودیت های پژوهش.... 116

5-3- پیشنهادها 117

5-3-1- پیشنهادهای پژوهشی.. 117

5-3-2- پیشنهادهای کاربردی.. 118

منابع و مآخذ

منابع فارسی.. 122

منابع انگلیسی.. 126

پیوست­ها

پیوست ها 130

 

 

 

 

فهرست جداول

عنوان                                                                                                                        صفحه

جدول (4-1) نتیجه اجرای پرسشنامه CSI-4 مربوط   به متغییر لجبازی-نافرمانی گروه های آزمایش و کنترل  107

(جدول4-2 ) خلاصه نتایج مفروضه یکسانی شیب رگرسیون بین متغیر گروه ها و پیش آزمون  108

جدول (4 -3 ) شاخصه‌های آماری برای محاسبه آزمون کالموگروف اسمیرنف (مفروضه نرمال بودن توزیع داده‌ها) 110

جدول (4 -4 ) شاخصه‌های آماری برای محاسبه آزمون لوین (مفروضه برابری واریانس‌ها) 111

جدول(4- 5) خلاصه نتایج مفروضات تحلیل کوواریانس.... 112

جدول (4- 6) خلاصه نتایج آزمون تحلیل کواریانس.... 114

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست نمودارها

عنوان                                                                                                                        صفحه

نمودار (4-1) میانگین پیش آزمون و پس آزمون لجبازی و نافرمانی در هر دو گروه 108

نمودار(4-2) شیب رگرسیون. 109

نمودار (4-3)  نتایج مربوط به برابری واریانس‌ متغیر لجبازی - نافرمانی در پیش آزمون و پس آزمون  111

نمودار(4-4) مفروضه خطی بودن رابطه بین پیش آزمون و پس آزمون تحلیل کوواریانس.... 112

(نمودار4- 5) میانگین تعدیل شده پس از حذف اثر پیش آزمون بر پس آزمون. 11

 

 

فصل اول

کلیات پژوهش

 

1-1-  مقدمه

امروزه اگرچه شاهد علاقه زیادی در زمینه مراقبت و درمان کودکان مبتلا به اختلال رفتاری هستیم ، اما این امر در حوزه بهداشت روانی پدیده ای نسبتا جدید است ، آغاز توجه به بهداشت روانی کودک را، به وضوح تنها تا مدتی قبل از اوائل قرن بیستم می توان ردیابی کرد . البته مدت زمانی هم طول کشید که در راهنماهای تشخیص اختلال روانی ، فصلی هم به اختلال های روان شناختی و الگوهای ناسازگارانه رفتار کودکان و نشانه شناسی آنان اختصاص یافت . امروز در سایه مطالعات علمی ، دانش ما درباره مشکلات دوره کودکی به طور روز افزون در حال افزایش است . شیوه های مطالعه علمی ، دنیایی از یافته ها و البته سوالهای بیشتر را پیش روی ما گشوده است . این یافته ها طبقه بندی های قبلی را اصلاح می کند ، بسط می دهد و دسته بندی های جدیدی را اضافه می نماید (موریس و کراتوچویل ،ترجمه نائینیان1389 )

براساس DSM-V جدیدترین نسخه راهنمای تشخیصی و آماری اختلالهای روانی پانزدهمین طبقه  تشخیصی شامل :

اختلال لجبازی- نافرمانی ، اختلال انفجاری متناوب ، اختلال سلوک ،اختلال شخصیت ضد اجتماعی،آتش افروزی، دزدی بیمارگون وسایر اختلالهای در هم گسیخته خاص و غیر خاص ، کنترل تکانشی و سلوک می باشد. ( راهنمای تشخیصی و آماری اختلالهای روانی ؛2013 )

اغلب کودکان به ویژه در نوجوانی یک دوره منفی گرایی و نافرمانی و نافرمانی خفیف را پشت سر می گذارند و اغلب والدین از خصومت یا جر و بحث کردن های گاه و بی گاه فرزندانشان شاکی هستند . اما اگر چنین رفتارهایی بیشتر اوقات وجود داشته باشند ، چه پیش می آید ؟ کودکان و نوجوانان دارای اختلال لجبازی ـ نافرمانی ، الگوی رفتاری منفی ، خصمانه و نافرمان نشان می دهند که به مشکلات خانوادگی یا تحصیلی مهمی منجر می شود . این اختلال از تمرد و نافرمانی معمولی کودکی و نوجوانی خیلی شدیدتر است . کودکان و نوجوانان مبتلا به این اختلال ، بارها از کوره در می روند ، جرو بحث می کنند ، از انجام دادن آنچه به آنها گفته شده خودداری می کنند و عملا دیگران را می رنجانند . آنها زود رنج ، ناراحت وستیزه جو ، مغرور و حق به جانب هستند . آنها به جای اینکه خودشان را علت مشکلاتشان بدانند ، دیگران را سرزنش می کنند یا اصرار دارند که آنها قربانی شرایط هستند . برخی از کودکان که به این صورت رفتار می کنند ، بیشتر با والدینشان مقابله می کنند  تا با غریبه ها ، اما اکثر آنها در هر زمینه ای مشکل دارند .رفتار آنها در عملکرد تحصیلی و روابط اجتماعی شان طوری اختلال ایجاد می کند که احترام معلم ها و دوستی همسالانشان را از دست می دهند . این شکستها باعث می شوند که آنها احساس بی کفایتی و افسردگی کنند (هالجین، و کراس ترجمه سید محمدی ، 1391 )

اولین نشانه های اختلال لجبازی – نافرمانی معمولاً در سالهای پیش از دبستان ، و به ندرت دیرتر از سنین نوجوانی ظاهر می شود . پسرها بیشتر از دخترهای هم سن ، به این اختلال دچار می شوند ، اما بعد از بلوغ این اختلال به طور برابر در دخترها و پسرها شایع است . در برخی موارد اختلال لجبازی –نافرمانی به اختلال سلوک تبدیل می شود . در واقع اغلب کودکان دارای اختلال سلوک سابقه لجبازی و نافرمانی دارند .

با این حال ، همه کودکان دارای اختلال لجبازی –نافرمانی به سمت رفتارهای اخلالگرانه جدی تر که با اختلال سلوک همراه هستند پیش نمی روند (لاهی و همکاران ، 1992 )

به موازات پژوهشهای گسترده ، که به شناخت و آگاهی بیشتر درباره انواع ، نشانه ها ، عوامل زمینه ساز و تمیز بین اختلال های رفتاری کودکان انجامیده ، حجم مطالعات در مورد درمان روان شناختی آنها نیز به سرعت در حال افزایش است .روش های منتج از سیستم های نظریه ای اولیه (روان تحلیل گری ، رفتارگرایی ، سیستم های خانواده و نظریه های مربوط به رشد ) مدام در حال نوپردازی و اصلاح و تعدیل هستند . در کنار آن ، هر روز چشم اندازهای جدیدتری در برابر روان درمانی کودک گشوده می شود . مرور ادبیات اخیر ، کاربرد و اثر بخشی رویکردهایی مثل روان تحلیل گری و درمان شناختی رفتاری کودک و همچنین دامنه وسیعی از درمان هایی مثل هنر و موسیقی را نشان می دهد . در بین درمانهای موجود ، اغلب تالیفات روی بازی درمانی و کاربرد قصه ها در درمان کودکان تمرکز دارند (اسکورزلی ، گلد 1999)

استفاده از بازی درمانی به عنوان یک فن ، به نهضت روان تحلیل گری و به کارهای آنافروید و ملانی کلاین در درمان کودکان بر می گردد . (لندرث، ترجمه آرین ، 1390 )

کاربرد درمانی قصه نیز ، ریشه در تفکرات روان تحلیل گری دارد و با کارهای میلتون اریکسون آغاز شد (کارلسون 2001) اریکسون درجلسات درمان ، قصه هایی را متناسب با موقعیت روانی مراجع برای او نقل می کرد و اعتقاد داشت که با بازگویی قصه ها ، نیروهای سازنده و مثبت ، ناخودآگاه مراجع را برای او قابل دسترس می سازد .

بتلهایم و گاردنر نیز بعد ها به کاربرد قصه ، به عنوان ابزار درمانی پرداختند . قصه ها اگرچه در روان درمانی بزرگسالان نیزمورد استفاده قرار می گیرند ، به دلیل هماهنگی ویژه ای که با جهان کودکی دارند ، به طور گسترده تری می توانند در روان درمانی کودکان به کار گرفته شوند . قصه ها فرصت همانند سازی با شخصیت ها ، برون سازی تعارضها و تخلیه هیجانها و کسب بینش را به کودک می دهد(اریکسون ، ترجمه قراچه داغی ، 1386)

مرور ادبیات پژوهشی نشان می دهد که درمانگران کودک ، قصه و قصه گویی را چه در زمینه بازی درمانی و چه به طور مستقل ، هم برای درمان (کودکان دچار سو استفاده جنسی ، دارای اختلال های یادگیری ، مبتلا به ناتوانی های هیجانی و . . . )و هم آموزش مهارت های خاص (مهارت حل مسئله، مهارتهای خود تنظیمی ، شناخت احساسات ، کنترل پرخاشگری و . . . ) به کار گرفته اند .

- Mourice

-Cratochuile

-Diagnostic And Statistical Manual Disorder (DSM)

-Haljine

-Crass

-Lahey

-Scourzelli

-Gold

-Anna -Freud

-Melanie-Klein

-Kandreth

-Milton-Erikson

-Carlson

-Bettelhim

-Gardner

 

دانلود تاثیر قصه گویی بر علائم رفتار لجبازی نافرمانی کودکان

دانلود نمونه اجرا شده آزمون mmpi همراه با تفسیر - نمونه گزارش تست mmpi (نمونه اول)


دانلود نمونه اجرا شده آزمون mmpi همراه با تفسیر - نمونه گزارش تست mmpi (نمونه اول)

نمونه حل شده ازمون mmpi نمونه گزارش آزمون mmpi نمونه ای از تفسیر آزمون mmpi

دانلود دانلود نمونه اجرا شده آزمون mmpi همراه با تفسیر - نمونه گزارش تست mmpi (نمونه اول)

دانلود نمونه اجرا شده آزمون mmpi همراه با تفسیر
دانلود رایگان نمونه انجام شده آزمون mmpi
دانلود رایگان نمونه انجام شده آزمون mmpi فرم بلند
دانلود رایگان نمونه اجرا شده mmpi
نمونه حل شده ازمون mmpi
نمونه گزارش آزمون mmpi
نمونه گزارش تست mmpi
نمونه ای از تفسیر آزمون mmpi
نمونه اجرا شده تست mmpi 2
نمونه آزمون mmpi
کد ولش در mmpi
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 199 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 22

 تعداد صفحات: 22

نوع فایل: WORD

 

نمونه اجرا شده دارای کلیه جداول Validity and K Corrected Clinical Scales و VALIDITY & CLINICAL SCALES و Harris-Lingoes and Social Introversion Subscales و ... است.


قسمتی از متن:

2-1مقیاس های بالینی :

مقیاس1(Hs) : نمره 35=T نشان دهنده فقدان شکوه های بدنی و نبود نگرانی های وابسته به سلامت است.

مقیاس2 (D): نمره 81=T با در نظر گرفتن شرح حال آزمودنی حاکی از علایم ذیل است:

آزمودنی احساس ناخشنودی و ملال می کند، نسبت به آینده بسیار بدبین و ناامید است، بی بنیگی نشان می دهد، از صحبت کردن امتناع می ورزد و کندی روانی حرکتی دارد، تمرکز ضعیف است، احساس می کند که در تحصیل شکست خورده است، انگیزه پیشرفت قوی ندارد، درونگرا، گوشه گیر و منزوی است، فردی تحریک پذیر و زود رنج است، و صحبت از اقدام به خودکشی می کند.

مقیاس3 (Hy): نمره 54 =T نشان می دهد که آزمودنی فردی خودشیفته و خود رای و خودمحور است و از نظر روانشناختی خام و کودک صفت است و خصومت و تنفر خود را به طور مستقیم نشان نمی دهد.

مقیاس 4 (Pd): نمره 63=T نشان می دهد که آزمودنی روابط جنجالی و پرآشوبی با خانواده دارد، مشکلات زناشویی دارند و فردی خودشیفته، خودرای است.

مقیاس5(Mf) : نمره 67=T نشان می دهد که آزمودنی بیشتر گرایش دارد که فعالیت هایی که به طور کلیشه ای مردانه است تا زنانه شرکت کند.

مقیاس6(Pa) : نمره 59=T نشان می دهد که آزمودنی استعداد و زمینه پارانویید شدن را دارد، حساسیت زیادی دارد و نسبت به نظر دیگران خیلی حساس است، دلیل تراشی می کند و به خاطر مشکلات خود دیگران را سرزنش می کند، بدگمان و مقاوم است، خصومت و تنفر دارد و اهل بحث و جدل است، و دوست ندارد درباره مشکلات هیجانی خود صحبت کند.

دانلود دانلود نمونه اجرا شده آزمون mmpi همراه با تفسیر - نمونه گزارش تست mmpi (نمونه اول)

پرسشنامه سنجش رضایت شغلی هی گروپ همراه با تفسیر High Group job satisfaction questionnaire with interpretation


هی گروپ پرسشنامه سنجش رضایت
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 46
فرمت فایل doc
حجم فایل 51 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 5
پرسشنامه سنجش رضایت شغلی هی گروپ همراه با تفسیر

فروشنده فایل

کد کاربری 7173
کاربر

هی گروپ
پرسشنامه
سنجش رضایت

همکار گرامی

با سلام، پرسشنامه‌ای که ملاحظه می‌فرمائید------------------------------------- خواهشمندیم که با پاسخگویی دقیق، امکان شناخت بهتر فضای شرکت را فراهم نمائید تا واحد منابع انسانی بتواند برای بهبود شرایط کاری و تقویت روحیه همدلی و همکاری، اقدامات مؤثری را بکار بندد.

پیشاپیش از همکاری سازنده شما، تشکر و قدردانی می شود.

  1. لطفاً به تمام سوالات پاسخ دهید.
  2. پاسخ صحیح یا غلطی وجود ندارد. برای هر پرسش، ‌پاسخی را انتخاب نمایید که با نظر شما بیشترین انطباق را دارد.
  3. اطلاعات پرسشنامه کاملا محرمانه و بی نام می باشد.
  4. جهت تکمیل نظرسنجی حدود 20 دقیقه وقت نیاز است.
  5. دقت و صراحت شما، در پاسخ به پرسش ها موجب افزایش اعتبار این نظرسنجی می باشد.

1-لطفاً میزان تحصیلات خود را مشخص کنید؟

1)زیر دیپلم□ 2)دیپلم□ 3)فوق دیپلم□ 4)لیسانس□ 5)فوق لیسانس □ 5)دکتری □

دوره دیباگر Debugger – آموزش حرفه‌ای خطایابی برنامه نویسی


دوره دیباگر Debugger – آموزش حرفه‌ای خطایابی برنامه نویسی

اگر میخواهید دیباگ کردن را به صورت حرفه ای یاد بگیرید پیشنهاد میکنم در این دوره شرکت کنید.


مشخصات فایل
تعداد صفحات550
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیzip
دسته بندیدوره های آموزشی

توضیحات کامل

یک بار برای همیشه دیباگ کردن را یاد  بگیرید

اگر برنامه نویس هستید یا تازه برنامه نویسی را شروع کردید حتما با خطاهای برنامه نویسی روبرو شده اید. برای حل این مشکلات یکی همیشه همراه‌مان باشد تا بتوانیم این خطاها را حل کنیم و از دستشون راحت شویم.

حالا فکر کنید کسی نباشد باید چیکار کنیم؟ متاسفانه خیلی از افراد به خاطر عدم حل باگ یا همان خطاهای برنامه نویسی، کلا برنامه نویسی را رها می کنند و بیخیال آن می شوند. بعضی ها هم برای اینکه شخصی این خطاها یا همان باگ را حل کند هزینه های بسیاری پرداخت می کنند.

به جای هزینه دادن برای خطایابی پروژه و حل مشکلات و باگ های پروژه، یک بار برای همیشه دیباگ کردن را یاد بگیرید. در این دوره به شما یاد خواهیم داد اگر در برنامه و پروژه ای که در حال انجام دادن آن هستید به مشکل برخوردید باید چیکار کنید و چطوری مثل آب خوردن آن را حل کنید. (نحوه دیباگ کردن پروژه به صورت حرفه‌ای)

با محصول دیباگر debugger

بصورت مستقل به اشکال زدایی برنامه های خود بپردازید و از سردرگمی های مختلف راحت شوید

آموزش خطایابی پروژه های برنامه نویسی بصورت مستقل

هر زبان برنامه نویسی به مانند تمام زبان ها دارای قواعد و دستور زبان می باشد. همان طور که در زبان فارسی ترتیب و ترکیب واژگان، حرف تعریف، ضمیر و اسم داریم و به آن دستور زبان فارسی گفته می شود در زبان های برنامه نویسی نیز اصولی پابرجاست که اگر رعایت نشوند خطا رخ می دهد. به این خطا ها در زبان های برنامه نویسی، باگ (Bug) گفته می شود.

طبیعتاً به فرآیند پیدا کردن ایرادها و حذف آنها از برنامه هم، دیباگ (Debug) گفته می‌شود. همیشه خطاهای به ظاهر کوچک، مشکلات بزرگی را در برنامه نویسی به بار می آورند. نمونه آن را می توانید در کاوشگر فضایی رباتیک ببینید. در این کاوشگر از یکای پوند-نیرو به جای نیوتون-ثانیه استفاده شده بود و همین اشتباه ساده باعث خسارت 125 میلیون دلاری شد. بهرحال، برنامه نویس خوب کسی نیست که سریع‌ترین کد یا هوشمندانه‌ترین الگوریتم را می‌نویسد، بلکه کسی است که خطرناک‌ترین باگ‌ها را پیش از ایجاد مشکلات بزرگ کشف می‌کند تا از مشکلات زیانبار جلوگیری کند.

بسیاری از افراد هنگام برنامه‌نویسی و یا کار با نرم‌افزارهای گوناگون با خطاها و مشکلاتی مواجه می‌شوند. رفع این خطاها و مشکلات، به دغدغه مهمی برای فرد مبدل می‌شود؛ اما بعضا از راهکار مناسب برای درک چرایی مشکل و رفع آن آگاه نیستند و استفاده نمی‌کنند. دوره آموزش دیباگ کردن پروژه های برنامه نویسی به شما این کمک را می کند که به خطایابی پروژه های برنامه نویسی به صورت مستقل بپردازید.

بدون کمک گرفتن از کسی، خودتان خطایابی کنید

همانطور که در بخش بالا گفتم خیلی از افراد به خاطر روبرو شدن با باگ یا همان خطاهای برنامه نویسی، کلا برنامه نویسی را کنار میگذارند. این مورد را صدها بار با چشم خود دیده ام. آن شخص توانایی حل باگ را نداشته و کلا برنامه نویسی را کنار گذاشته و دیگر سمت برنامه نویسی نیامده است.

یا افراد مختلفی را دیده ام که برای حل یک باگ، هزینه های عجیب غریبی پرداخت کرده اند. حالا فکر کنید در یک پروژه شما 20 30 عدد خطا یا همان باگ داشته باشید باید چیزی بین 10 تا 15 میلیون پرداخت کنید که مبلغ بسیار زیادی است. کلا رفع باگ توسط متخصصین هزینه بر است.

حالا به جای اینکه به کسی وابسته باشید یا هزینه ای پرداخت کنید چرا خودتان دیباگ کردن را یاد نمی‌گیرید؟ یک بار برای همیشه این تخصص را یاد بگیرید و مستقل شوید. حتی می توانید از افراد دیگه هزینه برای دیباگ کردن پروژه هایشان دریافت کنید.

در دوره آموزش دیباگ کردن پروژه برنامه نویسی، به شما انواع خطا را یاد میدهیم. به شما یاد میدهیم چطوری پروژه ها را به ساده ترین شکل ممکن تریس کنید. سایت هایی را معرفی می کنیم که بتوانید از آنها نهایت بهره را ببرید. به شما یاد میدهیم چگونه یک جستجوگر حرفه‌ای برای رفع باگ شوید و ده‌ها مورد دیگر ...

آموزش حل مشکلات برنامه نویسی به ساده‌ترین شکل ممکن

[dw-note color="green"]برای اطمینان از کیفیت دوره، 2 جلسه از این دوره را به صورت رایگان برای شما در بخش زیر قرار دادیم که با خیال راحت بتوانید دانلود و از کیفیت عالی این دوره اطمینان پیدا کنید.[/dw-note]


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود